BCMGlobal NL zoekt een Manager Finance & Risk die op zoek is naar verbreding van functie en verantwoordelijkheid. Heb jij ervaring in Finance en lijkt het je leuk om daarnaast ook met andere specialismen aan de slag te gaan. Word je enthousiast van het aansturen van een klein team? Ben je hands-on, flexibel en werk je graag samen?
In deze rol draag je niet alleen de verantwoordelijkheid voor de financiële administratie, maar ben je daarnaast ook verantwoordelijk voor het stafteam, waar ook Risk & Compliance is belegd. Spreekt deze combinatie van verantwoordelijkheden jou aan? Lees dan verder!
BCMGlobal
Bij BCMGlobal werken ruim 30 collega’s dagelijks aan de servicing van verhuurhypotheken (Buy-to-Let). BCMGlobal is gespecialiseerd in het beheer en bijzonder beheer van deze hypotheken.
Dat doen zij met een klein, professioneel team dat goed samenwerkt. De lijnen zijn kort, zowel intern tussen collega’s als extern met onze klanten. Dat zorgt voor een dynamische omgeving waarin men altijd met elkaar op zoek is naar verbetering om een optimale service te leveren.
BCMGlobal NL is onderdeel van BCMGlobal, een leidende Europese onafhankelijke servicer van hypotheken, vastgoed en commerciële leningen. Met meer dan 25 jaar ervaring in het aanbieden van uitbestede oplossingen aan toonaangevende banken en financiële instellingen in Europa, vertrouwen klanten erop dat zij diensten van de hoogste kwaliteit leveren aan hen en hun klanten.
Wat ga je doen bij BCMGlobal?
Als Manager Finance & Risk ben je allereerst verantwoordelijk voor de financiële administratie en alle processen die daarbij horen. Je zorgt voor correcte verslaglegging, rapportages en analyses over de financiële situatie van de organisatie. Je rapporteert en adviseert hierover aan de directie in Nederland en de aandeelhouder in Engeland.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor Risk & Compliance en de andere stafprocessen zoals officemanagement en de personeelsadministratie. Dit doe je samen met het team dat naast jou bestaat uit een medewerker Risk & Compliance en een Financieel Administratief medewerker. Samen zorgen jullie voor de risicobeheersing en een efficiënte ondersteuning van de operatie zodat de organisatie haar strategische doelen kan realiseren.
Vereisten
Wij zijn op zoek naar een ervaren financieel professional, die op zoek is naar een volgende stap. Die graag internationaal werkt en het leuk vindt om een klein team aan te sturen en daarin de samenwerking te zoeken op de overige stafprocessen. En iemand die ook operationeel bezig wil zijn. Verder vinden we het belangrijk dat je beschikt over;
· Een afgeronde financiële opleiding op HBO niveau.
· minimaal 5 jaar relevante werk ervaring.
· Affiniteit met Risk en Compliance processen
· Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Wat bieden wij jou
Werken doe je op het spiksplinternieuwe kantoor in Maarssen, met goede koffie en een fijne lichte sfeer. Het ligt centraal, boven winkelcentrum Bizonspoor, met alle winkels en lunchmogelijkheden die je je maar kan wensen. Met het team werk je 3 dagen op kantoor. De andere dagen ben je vrij om zelf te bepalen of je het liefste thuis of op kantoor werkt.
Je komt terecht in een gedreven betrokken team waarin nauw wordt samengewerkt. BCMGlobal is flexibel naar jou en verwachten dat ook van jou. Naast een prettig kantoor met goede werkplekken, wordt er ook een thuiswerkplek verzorgd.
Bij BCMGlobal verdien je een concurrerend salaris en is er een goede pensioenregeling. Opleidingen volgen kan altijd!
Daarnaast vinden we het belangrijk dat je je fit en gezond voelt. Dat stimuleren we met een persoonlijk budget voor vitaliteit.
Interesse?
Heb je vragen of wil je meer informatie over de inhoud van de functie? Neem dan contact op met Hielke Rademaker via recruitment@addxp.nl of via 06-19271280.